CEL: Doskonalenie umiejętności planowania i organizowania własnego czasu oraz czasu pracy. Poznanie technik i zasad ustalania priorytetów, wytyczania celów (SMART/SMASH) oraz delegowania zadań. Poznanie metod budowania strategii w kierunku realizacji założnych celów osobistych oraz biznesowych w sytuacji zmian rynkowych (Strategie, taktyki). Czym jest doskonałość osobista i jak do niej dążyć? Jakie korzyści daje nam praca projektowa?
CEL SZKOLENIA: Doskonalenie umiejętności planowania, przygotowywania i prowadzenia spotkań oraz rozmów i handlowych. Budowanie argumentacji sprzedażowej w celu opracowania długofalowej strategii współpracy z klientem. Zastosowanie skutecznego podejścia wg. modelu BOOSTER, podnoszącego efektywność prowadzonych rozmów i spotkań z klientami. Opracowanie strategii sprzedaży w sytuacji zmian rynkowych.
CEL SZKOLENIA: Doskonalenie umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych, poprzez wykorzystanie niezbędnej wiedzy z obszaru negocjacji handlowych, skutecznych technik komunikacji i argumentacji. Przygotowanie właściwego podejścia, technik negocjacji i manipulacji. Sprawne przeprowadzenie procesu negocjacji w praktyce. Wykorzystanie typologii klienta w ćwiczeniach, budowanie właściwych komunikatów, w celu podniesienia efektywności prowadzonych rozmów.
CEL SZKOLENIA: Doskonalenie i rozwój umiejętności skutecznego przekazu, prowadzenia efektywnej prezentacji wobec grupy. Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych w obszarze autoprezentacji w kierunku osiągania założonych celów w trakcie prowadzonych prezentacji. Wyćwiczenie właściwych nawyków, pozwalających na zrozumiały przekaz informacji. Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z audytorium (praca na materiałach własnych wg. PREWORK).
CEL SZKOLENIA: Doskonalenie umiejętności komuniakcyjnych i sprzedażowych w kontakcie z klientem. Zastosowanie skutecznych technik w komunikacji interpersonalnej oraz radzenia sobie w określonych sytuacjach w kontakcie z klientem (obiekcje, reklamacje, złe emocje). Nabycie umiejetności stosowania języka wpłwywu i perswazji w kontaktach z klientami. Zapoznanie się z modelem SPRZEDAŻY KONCEPCYJNEJ.
CEL: Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, wymiany informacji i współpracy w zespołach, poprzez zastosowanie skutecznych technik komunikacji interpersonalnej. Poznanie zasad budowania i współpracy w efektywnych zespołach pracowniczych. Pozyskiwanie i precyzowanie informacji, ustalanie celów i zasad współpracy pomiędzy zespołami. Uświadomienie sobie jak ważna jest misja, wizja firmy. Jak sprostać wyzwaniom stojącymi przed poszczególnymi zespołami. Docenienie różnorodności oraz kanałów przepływu informacji w zespołach.