Profesjonalna obsługa klienta. Sprzedaż koncepcyjna.
Profesjonalna obsługa klienta. Sprzedaż koncepcyjna.

Profesjonalna obsługa klienta. Sprzedaż koncepcyjna.

CEL SZKOLENIA: doskonalenie umiejętności sprzedażowych, poprzez zastosowanie nowoczesnych technik w komunikacji interpersonalnej oraz radzenia sobie  w określonych sytuacjach w kontakcie z klientem (obiekcje, reklamacje).

Nauczenie się wykorzystywania języka perswazji, podczas prowadzonej prezentacji handlowej, z wykorzystaniem modelu tzw. SPRZEDAŻY KONCEPCYJNEJ.

 

Korzyści po szkoleniu dla uczestników:

  • uświadomienie sobie, co decyduje o sukcesie sprzedaży oraz jaka jest rola dobrego i doświadczonego handlowca
  • poznanie cech profesjonalnego handlowca pozyskującego zaufanie klienta
  • umiejętność profesjonalnego przygotowania się do spotkania z klientem oraz przedstawienia swojej osoby, firmy oraz celu wizyty
  • stosowanie technik komunikacyjnych i sprzedażowych oraz właściwe rozpoznanie sygnał zakupu
  • umiejętność rozpoznawania indywidualnych potrzeb klientów (jawnych i ukrytych)
  • umiejętność wzbudzania potrzeb u klienta z pomocą lejka ????truizmów, badań, opinii...
  • umiejętność wzbudzenia w sobie samomotywacji do działania, jak również pozytywnego nastawienia nawet w trudnych sytuacjach
  • poznanie i wypracowania etapów wizyty handlowej oraz podniesienie jej skuteczności
  • nauczenie się tzw. SPRZEDAŻY KONCEPCYJNEJ
  • posiadanie umiejętności przeprowadzenia prezentacji z wykorzystaniem języka perswazji oraz języka korzyści (P-C-K)
  • posiadanie wiedzy na temat przyczyn i sposobów radzenia sobie z trudnościami w sprzedaży (obiekcje, reklamacje)
  • uświadomienie sobie, że trudności w trakcie procesu sprzedaży mają często swą przyczynę w subiektywnym postrzeganiu świata czy nieefektywnej komunikacji
  • nauczenie się, jak wybrać właściwą strategię w budowaniu wzajemnych relacji z klientem

  Czas trwania: 2 dni

Nasi klienci

Zobacz więcej