Skuteczne strategie sprzedaży: SPRZEDAŻ KONCEPCYJNA. Budowanie długofalowej współpracy z klientem.
Skuteczne strategie sprzedaży: SPRZEDAŻ KONCEPCYJNA.  Budowanie długofalowej współpracy z klientem.

CEL SZKOLENIA:   Doskonalenie i rozwój umiejętności prowadzenia rozmów i spotkań sprzedażowych w zmieniającym się świecie biznesowym (sytuacje kryzysowe, wzrost cen...). Zbudowanie skutecznej strategii sprzedaży (w tym argumentacji sprzedażowej) z uwzględnieniem  długofalowej współpracy z klientem. Praktyczne zastosowanie modelu  BOOSTER, podnoszącego efektywność i skuteczność podejmowanych działań sprzedażowych.

 

 

 


 Korzyści po szkoleniu dla uczestników (online oraz na sali):

  • Uczestnicy uświadomią sobie co decyduje o sukcesie sprzedaży dobrego Handlowca.  Jaka jest rola „Doradcy Klienta” -  Menedżera klienta w sytuacji zachodzących zmian rynkowych.
  • Zapoznają się z procesem zarządzania zmianami. Poznają czym są tzw. paradygmaty, oraz jak je wykorzystać do osiągania założonych celów biznesowych.
  • Dowiedzą się w jaki sposób pozyskiwać informacje z rynku, budować bazę danych i wykorzytać  ją do budowania długofalowej współpracy z klientem (metoda 7C). Zastosują model SMASH do wyznaczania celów krótko i długoterminowych.
  • Zastosują tzw. PROSPECTING w celu pozyskiwania nowych klientów. Nauczą się przygotowywania profesjonalnych ofert, e-maili oraz przygotują profesjonalną rozmowę telefoniczną (online, video rozmowę).
  • Będą potrafili w sposób profesjonalny umówić spotkanie przez telefon, rozmowę z klientem, przygotować się do niego, przedstawić swoją osobę, firmę oraz tzw. deklarację potencjału (Storytelling).
  • Wyćwiczą skuteczne techniki komunikacyjne i sprzedażowe. Będą potrafili rozpoznawać indywidualne sygnały zakupowe klienta. Nauczą się obliczać marżę oraz poznają podstawowe zasady kalkulowania ofert handlowych.
  • Poznają model 5ciu kroków BOOSTER, który podnosi skutecznie efektywność prowadzonych spotkań oraz rozmów handlowych. Nabędą umiejętność sondowania potrzeb klienta tzw. jawnych i ukrytych.  Posiądą umiejętność wzbudzania potrzeb (niejawnych). Przeprowadzą prezentację z wykorzystaniem języka perswazji tzw. SPRZEDAŻ KONCEPCYJNA / praca na materiałach klienta.
  • W trakcie prezentacji rozwiązania, będą stosować język korzyści, zbudują odpowiednią argumentacje sprzedażową      w zależności od rozpoznanych potrzeb klienta i zajmowanego stanowiska klienta (zakupowiec, koordynator, właściciel, użytkownik...).
  • Uświadomią sobie, że trudności w trakcie procesu sprzedaży (EMOCJE/OBIEKCJE/REKLAMACJE), mają często swą przyczynę w subiektywnym postrzeganiu świata, czy też w nieefektywnej komunikacji. Zastosują w praktyce skuteczne techniki pokonywania obiekcji min. cenowych, ilościowych itd. Będą wiedzieli jak radzić sobie z reklamacjami.
  • Opracują odpowiednią strategię oraz plan współpracy z klientem: cele krótko i długoterminowe. Przygotują odpowiednie taktyki i akcje. Dowidza się na czym polega projektowe zarzadznie klientem (wprowadzenie).
  • Szczegółowy program szkolenia modelowany jest wg. potrzeb klienta (szyty na miarę).

Czas trwania: 2-3 dni

Nasi klienci

Zobacz więcej